Německá automobilka Audi učinila odvážný krok na největším světovém automobilovém trhu. V Číně představila zcela novou elektrickou značku jednoduše nazvanou „AUDI“. Tímto krokem chce oslovit mladší generaci zákazníků, kteří hledají nejen výkonné elektromobily, ale také technologicky vyspělá a designově odlišná vozidla. Vyplatí se německé firmě sázka na tuto kartu?
Nová značka AUDI se odlišuje od tradičního symbolu čtyř kruhů. Zaměřuje se především na mladší generaci, která klade důraz na elektromobilitu, moderní technologie a individuální styl. Vozidla této značky budou vybavena nejnovějšími technologiemi, jako jsou autonomní systémy, umělá inteligence a pokročilá konektivita. Design nových modelů je výrazně odlišný od tradičních vozidel Audi. Je modernější, sportovnější a více zaměřený na budoucnost.
Audi E
První vlaštovkou této nové éry je elektrické kombi AUDI E. Toto vozidlo zaujme nejen svým dynamickým designem, ale také výkonnými elektromotory, velkým dojezdem a prostorným interiérem. AUDI E je postaveno na moderní platformě speciálně vyvinuté pro elektrická vozidla a nabízí řadu inovativních řešení, která zvyšují jeho efektivitu a jízdní vlastnosti.
Design
Už na první pohled je jasné, že podobný vůz si na našem trhu nekoupíme. AUDI E zaujme převážně přední částí, kde pochopitelně chybí čtyři kruhy. Jedná se přeci jen o zcela odlišnou značku než Audi. Z boku nás zaujala kola a absence zrcátek. Pohled zpět bude zprostředkován kamerou. Celkově lze říci, že AUDI E se podobá produkci, kterou do světa vypouští právě Čína. Dalo by se čekat, že Audi bude chtít zaujmout něčím odlišným. Pravděpodobně ale Číňané vyžadují právě tento styl vzhledu.
Audi E Concept Is a 764-HP Electric Wagon for China https://t.co/28bYfpXIBj
— Car and Driver (@CARandDRIVER) November 7, 2024
Budoucnost leží na Východě
Zavedení nové značky AUDI v Číně představuje pro německou automobilku významný strategický krok. Umožňuje jí oslovit nové zákazníky, posílit svou pozici na rychle rostoucím čínském trhu a získat cenné zkušenosti s vývojem a prodejem elektrických vozidel. Tímto krokem Audi upevňuje svou image jako inovativní a progresivní automobilky.
Zda se nová značka AUDI uchytí na čínském trhu, ukáže až čas. Nicméně je jasné, že Audi se nebojí riskovat a investovat do budoucnosti elektromobility. Nová značka představuje slibný začátek nové éry pro tuto ikonickou automobilku. V Evropě ovšem mohou panovat rozepře. Skutečně je toto chytrý krok od automobilky, která si tolik zakládá na své historii a konkurenceschopnosti na evropském trhu?