Honda, průkopník zelených technologií a nulových emisí, se rozhodla, že je třeba na rok 2023 postavit na značky pořádný truck. Podle všeho se jedná o velice podařený pickup. Praktický a plný síly. Svou stavbou se Ridgeline přibližuje zajetým americkým matadorům, kteří se vyznačují mohutným předkem a velikou úložnou plochou. S tímhle truckem bude manuální práce hračka.
Honda se snaží doplnit své portfolio o další americkou klasiku. Na tomto modelu je krásně vidět, jak se trh liší od toho našeho a toho v USA. Evropu zaplavila Honda svými elektromobily a hybridy, pořádný spalovací stroj abychom pohledali. Američané by ovšem bez svých obřích trucků nevyjeli ani s odpadky. Ridgeline představuje japonské technologie zabalené do obřího a nablýskaného balení. Pojďme se zblízka podívat na stroj, který dotahuje svými schopnostmi i zajeté trucky ze Spojených států.
Design
Věřme tomu nebo ne, Ridgeline se Hondě neskutečně povedl. Výrobci perfektně skloubili svůj japonský smysl pro detail a potřebu zákazníků vidět před svým domem masivní kus mašiny. Honda se proto zaměřila hlavně na přední část. Maska chladiče nádherně zapadá do celkového konceptu. Ultra široká mříž, která na sobě hrdě nese znak automobilky Honda, se postupně úží a nechává tak vyniknout nádherným světlometům. Na nárazník se můžeme spolehnout v jakkoli náročném terénu, protože svou velikostí skutečně vyniká nad ostatními.
Kola s obřími pneumatikami dosahují rozměru až 18 palců. Navíc se chlubí překrásným vzorem. Zadní nákladní prostor se velikostně pohybuje od 160 cm po téměř 2 m. obecně je nutné říci, že exteriér se výrobcům skutečně povedl. Celý design je zakončený dveřmi kufru a nádhernými koncovkami výfuku, které dodávají Ridgeline vcelku sportovní nádech.
Kabina se rovněž vydařila nejlépe, jak mohla. Pět míst k sezení a všechny disponují dostatečnou šířkou, abychom se pohodlně vešli. Palubní deska je přehledná, obrazovka infotaimnetu přehledná. Nesmí chybět držáky nápojů. Bez těch nedají USA ani ránu.
Motor
Pod kapotou se skrývá 3,5litrový šestiválec, který dá dohromady až 280 koní a krouticí moment až 355 Nm. K dispozici máme pochopitelně pohon všech kol, bez čehož bychom byli namydlení.
Verdikt
Ideální truck, který se tváří jako ideální spojení preciznosti a mohutných prvků. Honda se opět předvedla.