Francouzská automobilka Renault se pochlubila zcela novým vozem, který zatím ještě nepředstavil své kontury ani specifikace. Bude se jednat o SUV, které rozhodně bude třeba prozkoumat blíže. Renault zatím prozradil jen filozofii modelu, který by měl zaplavit evropský trh ještě tento rok. Co všechno si pro nás výrobci připravili? Dnes se podíváme na model Symbioz.
Lidé mohou zatím zkoumat nejnovější přírůstek do rodiny pouze podle několika obrázků. Symbioz se ukázal z profilu a nechal nahlédnout i do svého interiéru. Mnoho z těchto pohledů ale nevyčteme. Renault slibuje, že více informací se na veřejnost dostane až na jaře tohoto roku. Do té doby musíme počkat a doufat, že SUV, které má sklidit úspěch, bude mít čím zaujmout. Automobilka zároveň spustila kampaň, kde představuje filozofii celého konceptu. Této role se bravurně zhostila ředitelka marketingového oddělení firmy Sylvia Dos Santos.
Filozofie marketingu modelu Symbioz
Ředitelka Sylvia Dos Santos odpovídá na otázku, proč právě jméno Symbioz. Svůj pohled popisuje slovy: „Pro toto vozidlo budoucnosti jsme chtěli, aby srdce jména pro tento vůz reflektovalo lidský faktor a blízkost vztahu mezi rodinou a jejím vozem. Jméno Symbioz je velice zajímavé i z pohledu etymologického, protože vzniklo z řečtiny a vyjadřuje soužití dohromady. Tato myšlenka, „žít“ a „dohromady“, je základem DNA firmy Renault.“ Jedná se o zajímavý pohled. Navíc tak Renault cílí na city zákazníků.
Jména pro modely Renault
Renault vychází pro svá jména ze tří kategorií. Tou první je něco, co Santos nazývá „Saga“. Označují se tak verze jako Clio, Megane, Scenic nebo třeba Espace. Další variantou jsou jména „Icon“. Tím rozumíme vozy jako třeba Renault 5. Poslední kategorií jsou jména, která Renault používá zcela poprvé. Jsou to třeba Austral, Rafale a nyní už také Symbioz. V tomto ohledu učinila automobilka skutečně dalekou cestu. Její auta mají najednou příběh.
Verdikt
Symbioz podle slov ředitelky Santos evokuje pohodlí a harmonii. Kromě toho ale také adaptabilitu a praktičnost do života. Vychází tak z rčení, které Francouzi často používají, a to „žít v symbióze“. Ve firmě zároveň doufají, že se díky tomuto přístupu přiblíží více lidem a veřejnosti. Budeme doufat, že se velice brzy dozvíme více o modelu, který má změnit pohled na svět SUV pod značkou Renault.